Typiske problemer og løsninger

Problemer med opsætning og brug af din telefonforbindelse? Se typiske problemstillinger og løsninger på denne side.

Ingen klartone (udstyr kan ikke registrere sig)

Dette skyldes typisk at din ip-telefon(adapter) ikke kan komme i kontakt med vores telefoniserver. Her finder et række oplysninger der kan hjælpe dig med at løse problemet. Læs mere


Kan ikke komme i kontakt med IP-telefoniudstyret

Generelt henvises til den relevante opsætningsvejledning. Her findes yderligere tips. Læs mere


Klartone men kan ikke ringe ud

Dette skyldes typisk at din ip-telefon(adapter) er forkert opsat eller ikke kan komme i kontakt med vores telefoniserver. Her finder et række oplysninger der kan hjælpe dig med at løse problemet. Læs mere


Manglende lyd eller dårlig lydkvalitet

Manglende lyd skyldes typisk spærringer i din firewall eller fejl i din bredbåndsrouter (Typisk for TDC Netopia samt ZyXel som bl.a. Telenor og Fullrate benytter). Dårlig lydkvalitet skyldes næsten altid en dårlig internetforbindelse. Læs mere


Problemer med visnr. optaget o.l.

Løsninger på problemer med visnr. manglende optagettone ved optaget m.v. Læs mere